Aktuellt datum och tid: 14 jul 2020, 17:00

Ny tråd Svara på tråd  [ 4 inlägg ] 
 Vårstädning på Likström 
Författare Meddelande
T100
Användarvisningsbild

Inlägg Vårstädning på Likström
Väl mött Likströmmare!

Det nog ingen större överraskning för oss som är i lokalen ofta att det redan börjar kännas lite trångt bland hyllorna och detta behöver ses över. Främst är det figurspelarnas saker som tar stor plats med sina figurer, arméer, lådor och arméväskor. Så för att gynna föreningens medlemmar och ge oss möjlighet för nya medlemmar att förvara en del av sina spel/speltillbehör i lokalen så har styrelsen tagit ett beslut. Detta beslut är följande:

• För att förvara spel eller andra tillhörigheter i lokalen så måste man vara en medlem i föreningen.
  • För att vi i styrelsen skall kunna kontrollera att detta sker måste alla ägodelar ha en markering som visar vem de tillhör.

Dessa nya regler gäller allt som lagras i lokalen, men då platsåtgången för andra våra andra verksamheter är relativt liten just nu så är det bara figurspelarna som kommer att påverkas av detta.

Naturligtvis förväntar vi oss inte att detta skall kunna ske över en natt och vi ger er därför till och med den sista mars i år att antingen bli medlemmar och markera era tillbehör, eller hämta hem dem. Har ni ej möjlighet till detta får ni gärna kontakta mig eller övriga styrelsen så skall vi hjälpa er bäst vi kan. Vill ni inte längre ha kvar era tillbehör så kommer dessa tillfalla föreningen efter utsatt tid och kan komma att slängas, skänkas, säljas eller auktioneras ut till andra medlemmar i föreningen.

Känner ni någon som kanske har saker i lokalen så får ni gärna vidarebefordra denna information till dem.

För att undvika missförstånd vill jag också förtydliga att varje figur inte behöver en markering, det räcker med ett namn på ett pappersark för en armé så länge det är lätt att se vilka ägodelar som hör till vilken medlem. Har ni flera arméer, väskor eller lådor är det en god idé att ha en lapp till varje.

Har ni vidare frågor, funderingar eller andra synpunkter får i gärna ta upp dem antingen i denna tråd, med mig eller med den övriga styrelsen.

08 feb 2015, 21:34
T8

Inlägg Re: Vårstädning på Likström
Enligt muntlig överenskommelse hämtar jag upp mina figurer vid 12 imorn! :)
Ses där!

25 apr 2015, 11:51
T100
Användarvisningsbild

Yesbox, synes imöra tatanka!

25 apr 2015, 22:34
T100
Användarvisningsbild

Eftersom det inte är omöjligt att folk missat att vi rensar ut bland figurspelsprylarna kommer här en påminnelse. Vi ger folk fram till städdagen den 24/5 att höra av sig eller hämta sina prylar. På städdagen tillfaller allt som är omärkt i lokalen föreningen.

26 apr 2015, 16:26
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 4 inlägg ]